Heerlijke verrassing
Rechtstreeks op je deurmat
Dat is toch fantastisch; iemand kunnen verrassen met lekkere brownies per post. Thuis komen en dan zo’n doosje in de brievenbus vinden. Marjolein Kleine heeft altijd al geweten dat het zou werken. En zo kwam het inmiddels vaak gekopieerde concept tot stand: Brownies per Post.
Smakelijk design
Een webshop maken waar bezoekers graag een bestelling op plaatsen is niet zo moeilijk wanneer je product er zo smakelijk uitziet als de brownies van Brownies per Post. Maar het hele design moet kloppen. En zo is het dan ook tot stand gekomen, de feestelijke oranje kleur draagt bij aan de juiste sfeer op de webshop. Daarnaast is er gekozen voor zo min mogelijk menu items. Zo ontstaat er maar weinig afleiding voor de potentiële klanten en kunnen ze rustig een keuze maken.
Personaliseren maar
Is dat dan alles? Een brownie aanklikken en betalen? Nee zeker niet! Wanneer je in het bestelformulier komt krijg je de mogelijkheid om de doos te personaliseren. De vele keuzes die gemaakt kunnen worden tijdens het bestelproces mogen geen drempel zijn voor klanten. Dit maakt het bouwen van het bestelproces een leuke uitdaging. Het bestelproces van Brownies per Post is een mooi voorbeeld van hoe iets uitgebreids er zo makkelijk uit kan zien.