CB-webshop

Staande bij?

Dé webshop voor nieuwe en gebruikte 27MC apparatuur

Bij CB-Webshop ben je op het juiste adres om radio’s, portofoons, antennes en nog veel meer aan te schaffen. CB-Webshop staat voor een hoge kwaliteit en vriendelijke service. Met een betaalbaar eigen merk van dezelfde kwaliteit als de grootste merken weet CB-Webshop zich te onderscheiden.

“Breaky-breaky”

Conversie kanon

De producten hebben ze wel en hoe goed die ook zijn, ze verkopen zichzelf niet. Daarom moest er een strakke webshop komen die volledig gericht is op het binnenhalen van conversies en gebruiksvriendelijkheid. Natuurlijk compleet ontworpen in de eigen huisstijl.

Populaire producten

Conversiegericht en gebruiksvriendelijk, de twee uitgangspunten. Het strakke en duidelijke design van de webshop zorgt ervoor dat bezoekers overal snel bij kunnen. Door blokken in te voegen waar de meest populaire producten te vinden zijn proberen we het de bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken. De drempel om tot aankoop over te gaan wordt op deze manier zo klein mogelijk gehouden.

Vindbaarheid creëren 🎯

Door middel van meerdere kanalen wordt er vindbaarheid gecreëerd voor CB-Webshop. Met advertenties op social media en in de zoekresultaten van Google is er geen gebrek aan zichtbaarheid. Het inzetten van verschillende disciplines en kanalen zorgt ervoor dat de marketing van CB-Webshop een afwisselende uitdaging is.

Eigen merk 🚀

Een eigen merk van dezelfde kwaliteit als de grootste spelers op de markt maar tegen een lagere prijs, het klinkt goed. CB-Webshop biedt met de ‘PNI’ lijn een goedkopere oplossing voor al jouw 27MC apparatuur gerelateerde wensen.

Tips & tricks 👍

Met interessante artikelen over onder andere het afstellen van de SWR weet CB-Webshop relevante bezoekers naar de website te halen. Ze tonen hiermee aan dat ze alle nodige kennis tot hun beschikking hebben en vinden het niet erg om deze kennis met iedereen te delen.

Teamwork als een (web)baas

Melvin Brandjes Senior UI/UX designer
Kirsten Picek Directeur marketing & sales
Tom Jonkman Online marketeer