Narrowcasting

Narrowcasting kun je gebruiken om een specifieke doelgroep te bereiken. Dit gebeurt door middel van grote schermen. Op deze schermen kun je bepaalde boodschappen laten draaien en uitzenden. Zo kunnen klanten en/of medewerkers snel en makkelijk nieuwe informatie tot zich nemen.

 

Voordelen

Met behulp van de grote schermen kun je een boodschap snel maar ook gericht overbrengen op de doelgroep. Doordat de doelgroep de schermen snel zien, is er hoge attentiewaarde. Als je ervoor zorgt dat de boodschap inspeelt op de actualiteit, zal de attentiewaarde hoog blijven. En omdat het makkelijk aangepast kan worden, kun je ook inspelen op de actualiteit. Daarnaast zorgt het er ook voor een professionele uitstraling en een betere beeldvorming. Omdat de narrowcasting wordt beheerd door een Content Management Systeem, bepaal jij welke boodschap je wanneer en waar uitzendt.

 

Functionaliteiten

Je kan narrowcasting gebruiken voor verschillende doeleinden. Een aantal functionaliteiten zijn:

  • Informeren van klanten/bezoekers
  • Communiceren met medewerkers
  • Wachttijd verzachten voor klanten
  • Presenteren van producten

 

Deze mogelijkheden kunnen verder uitgebreid worden naar jouw wensen. Met het Content Management Systeem kun jij verschillende boodschappen maken. Zo kun jij zorgen dat op elk scherm een andere boodschap getoond wordt. En kun je boodschappen met video, tekst en muziek zelf maken of aanpassen.

 

Maximaal resultaat behalen

Bij narrowcasting is het belangrijk om de juiste boodschap, op het juiste moment en op de juiste locatie te communiceren. Om dit te kunnen bereiken is het belangrijk dat je de juiste doelstelling bepaalt. Door een doelstelling kun je makkelijker bepalen hoe je het kan gaan inzetten. En hoe je het maximale resultaat kan behalen tegen een minimale inspanning.

 

Wil jij starten met narrowcasting?

Ben jij geïnteresseerd in de mogelijkheden van narrowcasting? Neem snel contact met ons op. Wij denken graag met jou mee over het toepassen om jouw bedrijf te laten groeien.