Dé go-to banenspecialist
Drie belangrijke evenementen
Een virtuele banenbeurs, een online banenmarkt en een heus festival. Laat het maar aan de mensen van Zoo Werkt ’t over om werkzoekenden te koppelen aan werkgevers. Maar hoe krijgen we dat overzichtelijk in één website?
Een website, drie evenementen
Zoo werkt ’t biedt onder hun paraplu meerdere diensten en events aan. Alle drie de elementen moeten direct duidelijk in beeld worden gebracht met hun eigen herkenbare look & feel. De deelnemers aan de banenmarkten hebben een speciale plek op de website gekregen, maar ook de werkzoekenden krijgen op de website de informatie die ze zoeken.
To the point
Het design is strak en to the point. Bij aankomst op de website zien bezoekers direct de drie verschillende evenementen en kunnen ze in een keer doorklikken. Zo heb je met een enkele klik het gewenste resultaat. Met meerdere knoppen richting de verschillende evenementen, een overzichtelijk social media overzicht en de FAQ op de homepagina weten de bezoekers direct te vinden waar ze naar op zoek zijn.
Mooie website, wat nu?
Daar staat die dan, je strakke website. Overzichtelijk en precies zoals je het voor je zag. Nu die bezoekers nog aantrekken. Hiervoor heeft onze marketing afdeling een passende cross-channel strategie uitgedacht. Door onder andere SEO, SEA en social media in te zetten hebben we een constante stroom van websiteverkeer weten te realiseren. Werkzoekenden weten Zoo Werkt ’t te vinden en de succesverhalen worden regelmatig gedeeld.