Woonzorgcentrum de Westerkim

Welkom thuis!

Wat? Job marketing
Voor wie? De Westerkim
Huiselijk woonzorgcentrum

Welkom thuis bij de Westerkim. In het huis van de Westerkim vormen de bewoners, naasten, medewerkers en vrijwilligers samen een hechte familie. De christelijke waarden staan centraal in het beleid binnen dit huiselijke woonzorgcentrum.

”Welkom thuis bij de Westerkim”

Grote verbouwing

Woonzorgcentrum de Westerkim zat middenin een grote verbouwing toen ze contact met ons opnamen. Er was een groot probleem met het aantrekken van nieuw personeel. Dit probleem zien we natuurlijk overal opduiken. Om dit probleem te tackelen zijn ze op zoek gegaan naar een alternatieve manier van nieuw talent aantrekken.

Adverteren

Om de verschillende vacatures aan het licht te brengen zijn we begonnen met het adverteren op Google Ads, Facebook, Instagram en LinkedIn. Rekening houdend met de eisen van de vacature hebben we strategische keuzes gemaakt over welke kanalen we in moeten zetten. Zo zet je voor een MBO 2 vacature andere kanalen in dan voor een HBO vacature.

Resultaatgericht

Zo snel mogelijk, zo veel mogelijk vacatures vullen. Dat was concreet de opdracht. Deze opdracht hebben wij tot op heden succesvol uitgevoerd. Van alle openstaande vacatures is zo’n 80% ingevuld in de eerste drie maanden van de samenwerking. Waar we gemiddeld 3 weken nodig hadden voor het vullen van een vacature die soms al langer dan 2 maanden open stond.

Teamwork als een (web)baas

Kirsten Picek Directeur marketing & sales
Nick Schonewille Online marketeer

Ruma Rubber

Ruma Rubber arrow previous project